Friday, March 6, 2015

Every damn time



I always end up with a snack for later;
popcorn, chips, and let me tell you,
M&Ms may not melt in your hand,
but they make a mess in your tatas.

9 comments:

Anonymous said...

Let me know when your tatas are coated with chocolate.

I have a simple yet proven method of getting them sparkly clean again.

Edward Teach said...

Yeah yeah...stop bragging.

Glenn 609b said...

I dunno. Seem to remember you preaching about boob sweat a while ago. Sooooo, what are you really saying? As E.T. said, or complaining?

hiswiserangel said...

Just reporting the facts, gentlemen.
When Baby Queen decides we should all go to bed at 7 pm, I hide the remote in my cleavage. She's never caught on.

Glenn 609b said...

HMMM. E.T. is correct then.

Joseph Perez said...

Tease!
more ( @ Y @ ) picts!!!

Anonymous said...

IMAGINE A SHINY SHEEN OF BUTTER ON THEM, TOTALLY COVERING THEM, OH HOW TASTY THEY WOULD THEN BE...THE POPCORN I MEAN ;0

Xenolith said...

Your incorrigible! That's why we love ya!

Critter said...

I think I need a moment...